CEL OGÓLNY SZKOLENIA: |
Uczestnik szkolenia : - zna podstawę prawną oceniania zachowania oraz przepisy regulujące ocenianie zachowania w szkole, v potrafi zastosować w/w przepisy prawa oświatowego w praktyce szkolnej, v potrafi wypracować wymaganą dokumentację dotyczącą oceniania zachowania, v ma świadomość celów oceniania.
|
ADRESAT |
v Nauczyciele, szczególnie wychowawcy (zgłoszenia indywidualne) v Rady Pedagogiczne szkół podstawowych, ponadgimnazjalnych |
TERMIN SZKOLENIA |
v Do ustalenia |
LICZBA GODZIN |
v 4 lub 5 godzin |
MIEJSCE SZKOLENIA |
v Do ustalenia |
PROWADZĄCY |
v Joanna Pociecha |
Uwaga: Z ocenianiem zachowania uczniów wiecznie jest problem, tym bardziej, że wiele rozwiązań musi być wypracowanych w szkole. Jak to zrobić aby oceniać sprawiedliwie, we wszystkich kategoriach określonych rozporządzeniem, zgodnie z prawem i szkolnymi ustaleniami wynikającymi ze statutu?
Powyższe szkolenie rozwiąże wszystkie dylematy, gdyż podczas szkolenia uczestnik pozna podstawę prawną oceniania zachowania, obowiązki nauczycieli i wychowawców związane z ocenianiem zachowania, warunki , sposób i kryteria oceniania, sposób ustalania ocen klasyfikacyjnych zachowania, postępowanie w przypadku ustalenia rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania niezgodnie z przepisami prawa oświatowego wpływ oceny zachowania na promowane i ukończenie szkoły z wyróżnieniem. Podczas szkolenia pojawią się propozycje konkretnych rozwiązań w praktyce szkolnej oraz propozycje zapisów w statucie szkoły.
Zapisy pod nr telefonu: Stanisława Hybel - 784077644